kalas för hela slanten! !

publicerat i Allmänt;
ja idag är man lätt trött och sliten men ändå har jag mer energi med lovis. . positiv energi fast jag vart ut två kvällar nu! även om drt tar på krafterna att festa till det speciell två dagar så samlar man tydligen på sig annan energi som gör att man orkar mer än dom andra dagarna när man väl fått hem sitt barn!?

funderar starkt på att sitta hemma på nyår faktiskt och skita i skärplinge... orkar inte med tjafset som kommer bli där och sedan är det bättre för plånkan att vara hemma ;) men jag har ibte bestämt mig ännu, har ju varit mycket på med fest och åkande nu runt jul så vore skönt att baray vara kanske. ?

juletid går mot sitt slut och jag har haft en otroligt fin och trevlig jul..bästa av alla julary va nog att jag hade lilla lovis :) hon har fått hiskelig med julklappar. . ligger nu i soffan och tittar på golvet och det känns jobbig att ta reda på allt!! måste få in ett golv också i Lovis rum så jag kan börja ställa iordning!




nyårslöfte? är det nått man ska ge sig in på tro iår? kanske bli lite mer bestämd.. vad vet jag, , man håller dom ju aldrig iaf så! :)

Kommentera inlägget här :