påskvecka!!

publicerat i
ja det har hunnit gå nästan två veckor sedan sist och påsken med har passerat! :) så vad är nytt och vad har hänt? inget nytt och ha massa saker har hänt :)

påsken inledde jag ned att åka på after ski i sälen på skärtorsdagen :) körde dit filip och Camilla och efter den dagen bestämde jag mig för att nästa år lär jag ta mina fina vänner och åka dit och susa ner för backarna! ! ♥

långfredagen for jag till falun på clasch of nations också med härliga människor som sällskap!! kvällen tittade jag upp till huln.. där hade dom ju haft Angeltävling under dagen så stämningen var fin!! synd jag missade det iår men hade ju lovat ut för länge sedan att köra på cissi :)


sen kommer lördagen som jag tror var den bästa under hela påsk!! :) en HEEEEL dag ute på isen med samma sällskap som på fredagen plus några fler. . strålande sol good mat och alla var så fulla och goa!!♥ :)
på kvällen kom victor också och vi bara hade soffhäng innan jag tvärsomna! :)






påsk mat hos mamma på söndag och åter tre timmars tid i solen.. avslutade påsk helgen med att grovstäda bilen på måndag! :) kan säga att jag var totalt kabbslut efter dessa dagar ;) men rev igång med att måla om i sovrummet i tisdags :)



nu ligger jag i oslo igen och tänkte att jag tar mig min sista tripp hit innan det är dags att kalva! ;) tog sällskap med den där fantastiska carro ström som också skulle till Nöörje denna helg!
puss och kram!! ☆

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Hoppas du kalvar snart jag! ;) ❤

Kommentera inlägget här :