och så gick vattnet. .

publicerat i
ja 00:21 inatt vaknade jag till av att det blev alldeles varmt på benet. tok blött i soffan och det slutade lixom aldrig heller.. kl är 06:10 och jag ligger på förlossningen med lite värkar och vattnet rinner än ur mig. . värdens snyggaste blöja sitter på! ;) dom ville jag skulle sova mellan 4 och 8 men än har jag inte sovit med tanke på värkarna nu.. får se om vi får åka hem idag eller om tösen behagar att komma ut.. jag som alltid somnar tidigt om kvällarna men givetvis denna kväll va jag uppe till nästan tolv och så går vattnet och nu funderar jag hur lång tid det tar innan jag kan sova en stund!!

jisses värkarna blir starkare och starkare. . ska höra om jag kan få en vetekudde och sen är jag hungrig så lite soppa kanske?




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linn:

Åhh vad roligt Sandra, bara slutspurten kvar :) Det kommer gå bra det här ska du se! Stor kram och lycka till <3

2:a kommentar, skriven , av Maja:

Åh vad fantastiskt! Stort lycka till Sandra! Hoppas Lovis vill titta ut idag.
Stor kram!

3:e kommentar, skriven , av kristin olofsson:

Kör så det ryker lilla Lovis! ;) Så spännande! :D

Kramar! <3

Kommentera inlägget här :