irriterad deluxe hela tiden!

publicerat i
nu är det lite över en vecka kvar! Jag sover knappt något på nätterna, är sjukt trött hela dagarna och jag känner det börjar gå ut över min omgivning. . kort stubin. . dåligt humör irriterad för minsta lilla! ! :( vill inte vara en bitter fitta!
hoppas folk har överseende och säger åt mig om jag är för extrem.. drar mig för att umgås för je örk int...

well well.. föräldragruppen vat givande idag.. bra tips och info. . nu vill jag verkligen att tjejen ska komna ut.. upptäckte as well att jag fått tre små, än så länge osynliga bristningar på magen! har ju klarat mig länge ändå! ! sen så syns dom knappt men det kan ju bli värre beror ju på hur länge hon ska stanna och växa i magen! ?

ska prova få några timmars sömn nu få se..
Kram♡

Kommentera inlägget här :