bittrus och tröttus!?

publicerat i
mja idag känner man sig sliten och trött :/ dåligt med sömn i helgen det gör väl sitt kanske!!

hundvakt in fredags vilket var en utmaning. . torsten protesterade och pissa ner sovrumsgolvet.. jag nös så jag pissa på mig.. ljuvlig känsla. . att inte kunna kontrollera sin kropp när man är gravid!!! droppen pp den kvällen. . gick och la mig och slog huvudet i kudden!
igår var det bad med mamma och anders. så trevligt den stunden tycker jag!! bjuden på lunch av min fina cissi och sen middag hos emelie. . helt slut när jag kom hem! !!
cissi är verkligen den person som mest är involvera i mitt och Lovis liv. . hon hör jämt av sig och erbjuder saker och frågar och grejar.. det slår mig verkloge och ibland vilken jävla bra människa hon är. . alldeles för snäll!! ♥♥

jag måste få tala om att jag har så fantastiska vänner över lag men jag måste också skriva att jag är ur less på att alltid vara den som får flytta på runpan för att ses! nu har jag nästan varken orken eller snart tiden till att åka till alla.. snart blir jag ensam sittandes hemma eftersom det är 2 av 10 som hittar min dörr! ja må låta bitter fast jag egentligen tycker det är tråkigt och kanske blir bara lite deprimerad. . men jag är glad att jag har er alla.. såå tacksam men ibland hade det varit roligt att få främmande också...
ja se där då har jag gnällt lite idag med!

ska bara ligga på soffan idag och absolut inte göra nått. . mer än det nödvändiga. . tvätten! !!!!

i morgon kommer mamma och lena från Borlänge och hjälper mig med det sista i sovrummet♥ hur tackar man för det då? jo bjuder på mat ska jag nog göra! ! :)

puss ich kram!

Kommentera inlägget här :