16:e april

publicerat i
och 17 dagar kvar. . vem hinner med? kommer tiden alltid gå såhär fort eller? ni som vet?

haft en fin och givande dag med sussie idag. . en dag med för tidig födelsedagsfika och paket å pizza... man blir tydligen aldrig för gammal för paket heller! ! jag tycker inte om att köpa presenter för jag vet aldrig vad jag ska köpa! ? :/ men denna gång var det jag som fick! ;)
man kan tro torsten också fyller i morgon för jag köpte godis påse åt han idag! ♥ grisöron och diverse otäckheter!!

hoppas innerligt att jag får sova inatt. . det blir sämre och sämre med den saken faktiskt.. halvdrygt.. börjar känna mig lite ensam ifall det skulle dra igång på natten. . hade varit skönt att haft nån brevid sig som man kunde väcka då!

jaja har iaf varit fint väder idag så jag har solat lite och kratta framsidan!! Skönt uppfarten och gräsmattan börjar torka så man kan köra upp bilen helt snart! så lerig och förstörd :/ måste kasta på grus och det kostar ju det med..


god natt vänner ♥

Kommentera inlägget här :