kukens dag!

publicerat i Allmänt;
mja gott folk.. idag har varit en sjukt tung och jobbig dag.. vet inte vad jag är i för stim men utöver allt annat elände som ligger över hjärtat så ska människan ta tillbaka torsten bara för jag inte kan köpa honom för 7000 och kastrera honom.. hur kan man vara så egocentrerad? påstår att det är jag som förstört hunden ja man ska aldrigt sluta förvånas över människor som bara tänker på pengar tydligen... helt totalt ännu mer knäckt idag.. hur ska jag kunna leva utan totteboy? han som är orsaken att man sitter hemma i soffan om kvällarna och sover i sängen.. han är juh alltid där jag är.. ja nej.. har iaf en underbart familj och släkt som tydligen hjälper mig har jag fått veta att skramla ihop pengar så jag kan få ha han kvar och kastrera honom.. hoppas hon godtar 6000 iaf.. GUD så arg jag varit idag! grinat och bölat.. av ren kärlek har jag märkt, hunden är verkligen människans bästa vän!!


Kram!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sofie:

Men va? Varför!? Vad har hon tänkt göra med honom, jag menar, han har det väl bättre hos dig. Och 7000?? Borde man inte se till hundens bästa kanske? Usch och tvi för människor!!!

Svar: jadu kan man undra... störd i huvudet.. men hon får 6000 av mig och hunden blir min.. han har det 70 gånger bättre hos mig.. men efter detta behöver jag aldrig mer ha med henne att göra!
Sandra

Kommentera inlägget här :