onsdag!

publicerat i Allmänt;
VÄRME!! ja kan nog inte med ord beskriva hur skönt det är att kunna sitta i soffan utan filt och raggisar! ;) med andra ord har pumpen installerats idag.. tidigare än vad dom sa så det var juh skönt.. sovit en skvätt middag under tiden snubben "niklas" var hit och koppla el... for sedan och lämnade tillbaka zeke och jäjje som jag varit hundvakt till! Tog sedan en tur till sussie och fick mig en kopp te.. har juh varit riktigt kallt idag så det var värmade i kroppen.. sen fara vidare till mamma och få mat.. TAck MAmma!! <3 och givetvis innan jag for hem så skulle jag svänga in till tommy på en snabbvisit och blev kvar i hans soffa i 5 timmar.. trökigt att micke åkte ur ink master!! :/

nu ska jag ta min lilla familj och gå upp och sova´.. Möte väntar i morgon!! Btw så känslan att få lägga sig och ha totteman hemma är obeskrivlig ;)
God natt! <3

Kommentera inlägget här :