hur länge ska det regna?

publicerat i Allmänt;
ja gott folk... nu tänker ni så här efter detta inlägg att den där bokor hon kan då fan inget annat än gnälla på livet och det är sååå synd om henne.. och vet ni vad jag tycker synd om mig nu också.. på sant!

idag hämtade jag ut min mobil.. en kostnad på 500.. överkomligt och ja saker kostar.. men eftersom lånetelefonen också hade sprucken skärm efter att ramlat ur fickan när jag var på toa skulle det kosta mig 1800.. innan det hade jag redan brytit ihop en gång och tappat all livslust för några minuter. eftersom jag krockade in i en bil också på väg till borlänge.. var 3.5 vecka sedan jag fick tillbaka min bil från verkstaden.. vart där på lagning efter jag körde av vägen i somras.. en kostnad på 3000.. nu blev det en tvärnit i dominoeffekt och jag tvärnita men bilen den bara gled rakt in i bilen framför.. japp.. laga min bil igen och bilen framför.. undra vad det kommer kosta... som sagt man kan ha både den ena och den andra åsikten om hastighet och hur nära man kört och ja hastigheten hade vi redan saktat in på låg ca 40-50 kanske och jag låg inte i röven på bilen men det var inte 3 sek regeln heller.. satans oflyt jag har hela tiden..
nej billös och mobillös det vore väl något för mig..

har iaf fått hem golv till hallen nu så här ska läggas golv till helgen.. och min snälla styvpappa bokor gjorde min dag något bättre iaf. .. fick en spisfläkt och en bamsestor gasolgrill av honom gratis... fantastiskt snällt!

ja nej ta allt detta elände och sedan väntar jag på solsken det må juh komma snart tycker jag..

sitter i soffan omringad av kärlek.. har två underbara missbäbisar och låter som två elverk intill mig till höger och en snarkande totte till vänster.. kanske skulle ha tagit och lurat med sig dom upp och sova en skvätt?

over and out! // Bokorkulla!

Kommentera inlägget här :