fredag hela dagen!!!!

publicerat i Allmänt;
jajamänsan då var det fredag igen och helgen kom fortare än väntat konstigt nog :) vaknade upp till ett kanon kul sms i morse,, skärplingeligan kommer ikväll och det tycker bokor är sjukt kul... blir det rättvik och marknad i morgon :)

jobbat idag och sitter nu hos mamma och hälsar på innan dom grisarna drar till tunisien i morgon på en veckas semester.. så jäkla orättvisk.. ska krypa ner i mammas nessesär och följa med i smyg tror jag!! underbart det hade varit tycker jag!

hmm ja nu ska jag snart bege mig mot simhallen och simma lite och t en stund för mig själv i bastun.. härligt..
just ja skulle vara lite chaffis i kväll också.. trevligt tevligt :)

ska rekomendera en grym låt som satts sig hårt i själen på mig.. Rotlös - stiftelsen! <3

tack och hej din jävla grispastej!

Kommentera inlägget här :