hundlös och fattig! :)

publicerat i Allmänt;
Mja idag är det juh Torsdag.. förstår inte hur fort veckorna går nu för tiden..  har varit en väldigt billig vecka för Bokor iaf, eftersom jag inte har något fungerade bankomatkort..! hur lång tid ska det ta att få ett nytt egentligen? väntat 8 dagar nu,  skamlat småpengar hela veckan och enda posetiva med detta är väl att jag inte kunnat tanka bilen så jag har fått lov knata eller cykla dit jag ska.. och bor man på landsbyggden så är man egentligen i stort behov av bil! Tur man har fantastiska vänner som kör en till jobbet :D

Ja just det, rev ut alla mina kläder ut garderoben när jag kom hem från jobbet i morse och insåg att jag har ett överflöd av det, ändå säger man var och varannan dag att man inte har nå kläder..?  insåg ganska snabbt att det skulle ta tid att rensa allt så jag gick ut på gräsmattan och la mig istället.. där låg jag i 6 timmar.. mycket skönt! blev en liten motionsvända idag med men det var så otroligt hett ute så det fick bli ett intervall pass..

Hmm.. ja,Tottemannen är på parning. han blev nyss hämtat och blir borta några dagar.. hur ska jag klara mig utan min lilleman? kommer vara sjukt tomt i sängen iaf.. gillar inte rikigt att hon hämtar honom och parar för när han kommer hem igen så är han helt uppspelt och jätte konstig.. inte riktigt rumsren heller? varför? skit jobbigt tycker jag att det är.. och snart är jag utan dagmatte också eftersom han absolut inte är rumsren hos henne.. fast dörren står på vid gavel och han är ute och leker så går han in och gör sina behov? och bara hos henne? 
ja jag vet inte.. hoppas han inte blir borta alltför länge iaf!

Nej om man skulle ta och kolla klart på den här sångtävlingen som håller på på t:n, men är såå sjukt trött redan,hela kroppen är varm.. kan nog ha något med värmen att göra.. tar på krafterna att sola en hel dag.. konstigt :)
men har iaf sovmorgon i morgon, guud så underbart!! :D

Godnatt**
// Sandra

Kommentera inlägget här :