sommarhelg!

publicerat i Allmänt;
Jaha då var det söndag kväll och helgen är snart över och jag är inte ett dugg bitter över det faktikst.. helgen har varit fantastisk även fast jag jobbat större delen av den.. den lediga kvällen igår satt jag i skålbyn och babblade skit med trevlut fölk sen for jag ut på äventyr med henkeboy, vi tog MC hans och for, riktigt roligt må jag säga.. och fort gick det :) drog till borlänge för att överaska syster som hade ett sju jäkla kalas hemma :D tänk att det är så roligt att prata med fyllon när man själv är så nykter :P själv har jag då varit nykter precis hela maj.. lär juh erkänna att man har varit bra sugen på att ta ett glas vitt nu i solen, men nej nej 4 veckor sa jag och 4 veckor har det gått.. klappar mig själv på axeln och är stolt :) !! dom första 4 månaderna som gick har det juh varit en hel del kalas och jag antar att det blir väl inte en allt för lugn sommar heller.. man ska juh hinna vara med på allt som händer.. men det är juh så roligt då! :)

I morse kollade jag på reprisen av eurovison, men det gick juh inte att undgå innan att Loreen drog hem hela kalaset.. Tur det finnns facebook ;) tycker låten hennes är sjukt bra men tycker ändå hon sjunger så otydligt live? men som det såg ut så gick det juh bra ändå.. Hejja Sverige!! :D

Efter det for jag upp till Huln och hälsade på mamma och gänget som hade det gött i solen.. la mig på bryggan och där låg jag väl halva dagen tills det var dags att bege sig mot jobbet.. dumt att klaga!

veckan som kommer blir en dryg vecka.. jobbar heeeela veckan lång.. lite tufft det när man jobbat en långhelg innan.. men ja som sagt bara att bita ihop helgen kommer väl så småningom den med :)  då det är dags att fira min absolut underbaraste Emelie som fyller år :)

Puss! <3





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Petra:

Den där bilden på dig är helt oslagbar, GUD vad härligt det ser ut. <3


Svar: tack petrus :) <3
Sandra

Kommentera inlägget här :