pengarlös och brutna ben!

publicerat i Allmänt;
denna dag har varit både bra och dålig.. kan juh ta och börja med det braiga..

tagit mig en rikigt Pw idag och insett hur skönt och lätt det är att promenara om man har matchande pumpande musik till..! flyter på fint och svetten kommer krypandes på en!! varit hos henkeboy och grillat.. mycket gott, så tack för maten :) sen har jag jobbat med Ingela idag på jobbet så man fick en bra start på dagen redan då hon klev innanför dörren! :)

ska vi ta det mindre roliga då.. fortfarande har jag inget bankomat kort och det betyder juh då att jag inte får ut nå pengar.. men som sagt så står det juh banker lite här och där dit man kan gå och ta ut pengar kan man tycka.. trodde jag iaf.. helt plötsligt har dom slutat med kontant hantering? Hur fan ska man i framtiden få ut nå pengar då om kortet går sönder eller blir stulet eller nått? totalt jävla sjukt.. stod där i blge och hade inte ett öre.. så det var juh väldigt imponerande!! fick mitt hömör att sjunka till nästan till botten!! men men jag bet väl ihop och tänkte snart är det onsdag och då kommer kortet..

väl i borlänge får jag jätte tråkiga nykter.. älskade vännen har brytit benet!! skulle upp på hästen och tappade balansen typ och ramlade av.. det värsta är väl inte bara att hon brutit benet stackarn och får lov gå med gips halva sommaren utan hon hämtade hem hästen i fredags så det var väl andra gången hon skulle upp på hästryggen.. lilla lilla Emelie Nordin.. jag tänker på dig och hoppas du håller humöret uppe iaf i sommar.. ska nog se till att du får kul fast du bara har en brukbart ben!! :) puss på dig! *

mja avslutade denna kväll med en varm dusch iaf.. krypit ner i sängen och kollar på sjätte sinnet.. det enda felet nu är att filmen går på 3:an och det betyder juh 14 reklampauser..

jaja god natt :)

// Bokor

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Min fina Sandra. Vad gosig du är vännen! Du är bäst! <3

Kommentera inlägget här :