Nr 1*

publicerat i Allmänt;
kallas livsnjutning :)
Hejsan hejsan..

Jag har funderat mycket under det där med att blogga och har alltid trott att det inte rikigt är min grejj men sen började jag skriva dagbok för hand som resulterade till att jag fick skrivkramp tillslut, så ja varför inte prova ha en blogg då där jag kan dokumentera hjärnans aktiviteter på ett snabbare och enklare vis.. :)

Tycker att humöret är värligt bra nu när sommaren äntligen har hittat till Dalarna också..Fantastiskt skönt!!  
Har legat ute i solen i två dagar nu och njutit med en tidning och massa isvatten.. läste juh igår då i en tidning att det var väldigt bra för huden att sola 15-20 minuter om dagen..  solen gav juh massa bra D-vitamin till huden :) det var juh bara hälsosamt.. så sola hälsosamt och gör inte som jag - toooknjuter i två dagar så jag har lyckats bränna upp hela ryggen.. det är då varken hälsosamt eller skönt!

Förutom att bara slappa på en filt så har jag även börjat inse att bikinin har krymt sen förra sommaren så jag tog tag i det nu början på veckan.. bra tajming med finvädret och allt, trodde gårdagens springrunda skulle ta mitt liv men det gick bra och benen är lite slö idag :) Har även inskaffat mig en sån där "AbCircle" och den kan jag stort rekomendera! Tar otroligt bra på våra underbara kärlekshandtag och ger en fin midja samtidigt som magen får sig en omgång med! :P

första inlägget skrivit! Tack.

/ Sandra :)

 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofie:

Haha, trodde aldrig att du skulle skaffa dig en blogg. :)

Kommentera inlägget här :