Simmarhelg och 30års kalas

publicerat i Allmänt;
Ännu en helg har passerat.. total kaos i vansbro under helgen men jävlar vad mycker folk man träffat.. så kul! började juh fredag med att sula på hemma hos henke för lite 30 års kalas.. kvällen började med underlig informaton men ja som man sagt många gånger förr så var det väl antagligen bäst så.. konstigt nog begriper jag inte varför jag tog åt mig så förbannat.. men bra det sker i tid så det inte blir värre sen när smällen kommer men antar den hade gjort det tids nog,.. färdigt med det!  sulade vidare under kvällen och och roligt hade jag tammefan :) lördagen kom vädligt snabbt och bara att ta nya tag.. for hem till tommy och fick oss en rikigt fin middag jag sällan glömmer.. otroligt gott var det! Tack så mycker.. avslutade kvällen med flottaren och gick och la mig 6 på morgonen eftersom jag var hemlös just den natten eftersom jag hade tvp simmare från sk¨åne boende hos mig.. snäll jag då.. hamnade iaf på henkes soffa i sked med johan!! haha.
 
söndagen var rätt lugn.. slappliv hos cissi på kvällen med god mat ( strips och hamburgare) hon är väl för underbar den där hagbergskullan! <3
 
mja ska väl inte sticka under stolen med att det är dåligt med sömn i livet sen när man väl får sova och vill sova då igår det fan inte för det är så förbannade kvavt ute!! totalt omöjligt.. slutade med att jag försov mig...! förbannat tänkte jag..
alla dessa funderingar som snurrar i skallen tar kol på mig.. totalt noll i fokus och fgör fan ingenting.. borde ha packat i snart en vecka och idag har jag fått 3 kartonger fyllda på lite mer än tre timmar! otroligt va..
totalt ångest över att jag ringde och idiot skällde på victor i fredags med.. nö elak jag då.. men ja han sa det var rätt det jag sa men att det sved.. hur som hver så behöver man inte vara stup sint på folk iaf! ?
 
jobbat med bästa stiinoon idag med.. underbart att ha kullan hemma så hoppas hon stannar här nu!!
 
tar och skiter i packningen nu och slår på en film ist med kimelim!
 
God natt!
 
// Bokor
 
  
 

Kommentera inlägget här :