semestern är slut!

publicerat i Allmänt;
jaha då var man tillbaka till verkligenheten och två veckors ledighet fick man iaf.. första veckan tillbringade jag väl i malung och den andra veckan donade jag med huset.. målade och flyttade klart.. ser ut som ett bombnedslag hemma men blir nog bra.. på kuppen åkte jag på en idiotförkylning samt övertryck i lran och inflammation i höger öga! jätte kul.. :P

hann väl med lite roligheter förra veckan med.. var i tommy och kims stuga och hade det bra ensa soliga dagen.. åkte ring och solade och badade med cissi och pojkarna.. mycket trevligt.. for två vänder till sunne också.. vilket också var mycket trevligt.. ena dagen nykter och chaufför.. kollade in larz kristerz och vimlade blands fyllon... på lördagen drog jag med mig tina och den resan glömmer jag aldrig mer än så behöver jag inte säga.. for iaf dit för att se björn rosenström och ja såg han gjorde vi inte men vi hörde han iaf.. rätt lyckat!
just ja på fredagen hade jag totalt fredagsmys med jenna och hennes två små hjärtan <3

idag så har jag svettats hela dagen.. njutit av det fina vädret på min förbannat snabba gräsklippare.. passade på och få mig en fin bränna på köpet.. haha! gick loss på trimmern också och det resulterade i att jag var grön hela jag när det var klart.. att ha kläder på sig är att rekomendera!! jobbar en natt nu sen är jag ledig i en vecka till.. inte så dumt det inte.. blir rättvik i morgon i willys jeepen.. kungligt.. sen på torsdag drar jag ner till falkenberg med pappa och familj för att kolla på buskisarna och gå på ullared.. ( som om man inte var fattig nog redan) ;P haha! vore faktikst ganska underbart om det kunde få vara lite fint väder den här veckan man vad jag hört så skulle det bli regn och åska i några dagar här..
nu är det bra nära att man bokar en resa till solen.. absolut sista minuten och bara har det bra.. tar nog med mig jennakullan!!

pallra sig in i duschen och trycka i sig alla mediciner fröken doktor gav mig igår så kanske jag med blir frisk någon gång.. helt övertygad det skulle gå fortare om jag bara låg hemma i soffan och tog det lygnt.. men vem fan har roo till det då??

Puss
/ Bokor <3

Kommentera inlägget här :