örk int!

publicerat i Allmänt;
nej vet ni vad att jag orkar faktikst inte! nu är det Sjukt mycket på i skallen och i livet.. lever som ett annat dampbarn och kan fan inte koncentrera mig en gång! kan heller inte sova om nätterna så vad är det för fel?

Less på folk och vad dom snackar om och ännu lessare på folk som lyssnar på allt skit! BLÄ!

jag har iaf bestämt mig att när jag flyttar in i huset så ska det ske allvarliga ändringar i bokors liv.. tänkte börja med att prova sluta RÖKA!!!! så eftersom jag ska göra det antar jag att jag blir helt utan vänner en stund. kommer väl vara stup sint dagligen skulle jag tro!

känner att jag vaknade på fel sida nu.. tråkigt.. blir nog bättre bara tina och jenna kommer hit!
en helg uppe i sommarstugan hade juh inte suttit helt fel.. må ringa barren och fråga om vi ska dra dit någon dag under semestern!!

// Bokor

Kommentera inlägget här :