HÖLJES!

publicerat i Allmänt;
Jaha  ja då var denna höljes helg över och vi var åter tillbaka till måndagen och arbetet!
 
Ska tala om att jag har haft det så roligt i helgen att jag inte ens kan beskriva hur kul det var.. träffat så många underbara roliga människor och festat och mått bra.. inte ens varit bitter över regnet ;) haha. längtar redan till nästa år.. men kanske ska vara lite mer seriös och fundera över det där med maten.. lite lååångtråkigt att äta tre kalla korvar om dagen med hamburgardressing på i tre dagar ;)
 
 
 
jag och jenna och cissi det är ligan det. men jenna var då den sämsta campingpolaren man kunde campa med.. för hon såg vi då aldrig till ;) var juh bara på frining hon då!!! cissi dök juh upp på fredgen också, hängt med massa järna folk och massa äppelbo folk och massa gävle folk och tilloch med från södra värmland tror jag :) ja som sagt mycket hände det i höljes.. men ska aldrig sluta förvånas över någonting :)
Jag var en trött och sliten krigare igår när jag kom hem! Blev juh några riviga dagar,  Lik förbannat kunde jag inte sova.. och Tina modigh tvingade mig till vansbro när kl va 20:00, blev jag juh sittandes där också till hon va nära på 22:30, hon är juh inte klok på en fläck den där kvinnan, haha!! <3
 
Skrev kontrakt på huset idag, känns otroligt bra.. men först och främst ska jag hjälpa mamma och flytta denna vecka sen ska jag sanera min egen lägenhet i slutet av veckan eftersom jag har massa simmare som ska bo hos mig. kan juh vara trevligt om dom får bo rent iaf :) så själv ska jag bo hos bästa cissi i helgen jag da.. jag som skulle vara nykter till helgen, men så blev det juh inte när henkeboy fyller år och tina i princip bestämmer ens liv lite lätt :P kalas i äppelbo på lördagen med trevliga folk och nån köttbit skulle det ligga på grillen också :) kommer nog bli en rolig helg.. jag som ville så gärna till gävle på Getaway också.. hade juh hunnit med det om jag åkte på torsdag och kom hem på lördag, men biljetten dit gick juh på 1600 spänn och det har bokors plånbok nog inte råd med... typsikt tråkigt hade varit skojj att parta med dom där borta faktikst!!! men men :P just ja henke fyller juh på fredag också så jag slipper väl inte undan då heller kan jag tro :) finpojken blir 30 ;)
 
**Livet är kort, bryt reglerna, glöm snabbt, kissa långsamt, älska innerligt, skratta okontrollerabart och ångra aldrig någonting som fått dig att LE!!! *
 
// Bokor
   
 
 

Kommentera inlägget här :