Fartkamera IGEN!!!!

publicerat i Allmänt;
jaha då har det hänt igen.. förbannade fartkamera!!!!!
åk aldrig bil med tina modigh det är att rekomendera.. men snäll som hon var så köpte hon mig iaf en orkidee i förlåt present.. väldigt snällt! :)
jaj böter på 2500 drabbar väl ingen fattig.. och ifall Tiger läser dettta ska jag bara tala om att det känns fan inge bätte av att jag bloggat om skiten!

kastar in handduken nu och säger tack och god natt i morgon bär det av till borlänge med pojkarna och sen blir det sanering av lägenheten!! äntligen snart helg!

// Bokor!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tiger:

Haha, ja jag har läst det. Ska köpa dig en kartong med tonfisk så kanske det känns bättre :)

Svar: haha ja tack snälla tiger för då vet jag att jag har råd att äta ett tag framöver iaf :P
Sandra

Kommentera inlägget här :