dansbandveckan!!!!!!!!!!!

publicerat i Allmänt;
äntligen söndag och veckan är slut..
med en hel del fylla och massa vin och lite skäll från  mamma så har jag lämmnat malung för detta år :) lär väl ta ett år till innan jag sätter min fot där igen! Har haft det så sjuuukt jävla roligt och träffat så mycket roliga människor så det finns inte, mitt mellan alltihopa hann jag fara till huln på visafton också i fredags.. tog mig en vilodag och det var i tisdags och då var jag chaufför och det var med göörsköjj.. levt på langos och rödvin.. ultimata dieten. eller inte.. :P
Haft Ann på besök nu under helgen också och han har agerat sandras privatchaufför.. mycket snällt och mycket roligt att träffa henne.. för vi ses juh typ inte ens en gång om året annars.. hoppas det inte tar lika lång tid denna tills nästa gång!?
Förstår inte varför man tycker dansveckan är så rolig.-. samma sak varenda dag och man lessnar fan aldrig.. men nu kan jag erkänna jag är bra nog less på order festa.. fick en förkylning och idiotont i örat på köpet efter denna vecka.. må hoppas det inte är öroninflammation men ja... låten "hjärtat bankar" kan jag nog baklänges om så nån vill veta.. eller vad säger du tove? sjuuung ut bara!
Onsdagen blev det trassel med chauffören då jag vägrade åka hem med mina vänner så jag blev kvar i malung bra nog länge.. fann stiin och gänget så hon erbjöd mig en plats vilket uppskattades otroligt mycket.. slutade med att Tiger kom på den geniala ideen att vi badar i almasjön där mitt i natten på hemvögen.. jovisst.. hoppade i ALLIHOPA och jag hade tydligen mobilen i BH:n så den funkade juh inte så bra efteråt.. kastade den i backen också av ren ilska vilket inte gjorde saken ännu bättre.. men men kul var det.. sönderskrapade fötter också.. och så mycket raggningsrepliker man provat.. HAHA!! ja säger bara en sak.. vi sular på rejält när vi väl är i farten.. :P
 
måndags hade jag som en liten inflyttningsfest i huset.. för där har jag kommit in också... inte kommit iordning än heller eftersom folk hela tiden ska hälsa på och det ska drickas kaffe och ha husesyn :P men snart så.. i morgon far jag till borlänge och köper färg.. för banne mig vad jag ska måla innertak i i morgon.. ny mobil ska jag givetvis också köpa.. himmel vad jag ska dona denna vecka.. sista semesterveckan och det kä'nns som det är den här veckan jag verkligen kommar ha semester... veckan som va har juh bara gjort mig helt slut som artist då :P
 
lite ensamt här hemma kan jag känna.. allt är så mycket större än vad man är van vid.. så inatt tror jag att jag sover på soffan till en film ist för att gå upp och lägga mig i sängen... må ringa nått tv bolag och fixa kanaler också kanske.. huvaligen vad mycket saker det är på hela tiden!!  torsten han stormtrivs vart fall han på gården.. inte frisk någon stans han.. haha mattes mysgris!
 
Nej ta och trycka i sig två alvedon till och se om örontrycket släpper lite så man kan sova.. vore nog bra om jag höll käften hela dagen i morgon... halsen och rösten mår juh inte heller så bra.. fäddi mäddä!!
 
kram
// Bokor!
 
 

Kommentera inlägget här :