Tider går...

publicerat i Allmänt;
ja jag har sagt det tidigare och jag säger det igen.. Fan vad fort tiden går.. vet inte om jag ska tycka det är bra eller dåligt? :)
Klar jag vill tiden ska gå fort så lilla tösen vill titta ut snart, men ändå inte för det är rätt mycket som är ouppklarat än känns det som lite.. jaja 4 månader kvar det finns det väl visserligen tid till.. tycker det är sjukt svårt att veta när man ska börja inhandla och så och hur mycket man ska köpa av allt osv? hur tusan ska man kunna veta det ? ingen pojkvän "pappa" har jag heller som man kan bolla med fram och tillbaka.. kan juh tala om att bli ensamstående mamma är inget jag rekomenderar.. så känslig man har varit de första månaderna pga hormoner och så dååligt man mådde pga av situationen så var det ingen enkel match att ta tag i livet.. allt hade varit betydligt lättare om man varit två så man kunde gå igenom detta tillsammans,, det är juh så det ska va för tusan.. bara en sådan sak som när man blir tooktjock och orörlig typ.. vem ska ge mig komplimanger då och hjälpa mig med det jag inte kan då? :) ingen som kommer lägga handen på låret mitt och tala om hur fin jag är fast jag väger 100 kg!!
Är så otroligt glad över att jag har vänner och familj som stöd, för det jag nyss pratade om det kommer bli deras ansvar!! ;) ibland saknar man givetvis nån att dela vardagen med.. och i denna situation så önskar jag nog inget annat än att pappsen till lilltjejen kunde vara med lite i bilden och gå igenom detta tillsammans med oss.. kändes lite hårt att bli "dumpad" pga av situationen, det gjorde juh inte att man fick ett bättre förtroende för män än vad man redan hade!? Men ja livet blir inte som man tänkt sig alltid.. kan juh aldrig tvinga någon till nått.. speciellt när det inte var hans beslut att gå den här vägen.. lär försöka förstå fast det ibland är svårt men men.. no hard feelings.. hur som haver är hon inte ute än och jag har otroligt svårt att prata ont om denna människa för han är en bra kille som bara hanmnat i en svår situation! och en dag kanske han ändrar sig?!
 
jaja det börjar ramla in lite bebiskläder från alla håll och jag har köpt mitt första plagg.. :) en rosa body med hello kitty på.. otroligt söt. i morgon kommer mamma och anders hem och hjälper mig med övervåningen.. lär få ner allt skit där så jag kan börja pyssla lite.. få dit möbler jag vill ha osv.. jag har fan ett helt hus som bara jag bor i ändå vet jag inte hur lilla tjejen ska få plats? lustigt eller hur? :)
 
Det sparkar och gror i min buk för fullt nu! hon härjar redan som en annan krigare.. klart hon ska vara lik mig redan ;)
ultraljudet i vecka 18+6
Vecka 20+5 och tookstor redan! :)
 
tror jag ska ta min första skoter tur på fredag.. hade juh varit otrligt kul faktiskt.. inte bästa skoterföret men det får duga ;)
 
Tack och hej!
// Bokor!
 
 

Kommentera inlägget här :