juletid!

publicerat i






jaha idag är det den 25 dec.. är inne på mitt 4:e julfirande. . julen är väl en härlig tid man får tillbringa men släkt familj och vänner!! har varit väldigt snäll igår eftersom jag fått så många julklappar för att vara 25 år :) tack så mycket tomten!!

ikväll skulle jag bara vilja vara hemma i stugan och dona lite såhär efter jul.. plocka och dona med klappar men ikke kl 20:00 ska jag befinna mig på flottan eftersom jag ska jobba extra ikväll... blir att stå i baren.. folk kommer nog påpeka man står på fel sida.. haha!! inte van att stå bakom baren då jag oftast förut alltid stod framför längst fram ;)

nu kommer risalamaltan fram så ska ta mig en reeeedig portion så finns det en risk att jag får en mandel och det betyder ju ett till paket!!

god fortsättning önskar jag allihopa!!♥ ♥
BOKOR☆

Kommentera inlägget här :