bra helg!! :)

publicerat i Allmänt;
återigen är det söndag och helgerna bara springer iväg! helt sjukt hur fort tiden gått detta år!? är det bara jag som tycker det ? de här senaste 4 månaderna trodde jag skulle go väldigt väldigt sakta men det kan jag inte påstå att det gjort.. kanske dom första två månaderna!
 
i fredags åkte jag upp till Tyngsjö och skulle sova hos Jenna... jag kidnappade Nadja från Tina eftersom jenna hade Emil och Elsa hemma också.. tog en fredgasmys med barnen och bakade pepparkakor! :) Fint med barn! <3

skulle fara hem tidigt på lördagen och för er som inte vet vart tyngsjö ligger eller inte har varit dit kan aldrig föreställa sig hur det ser ut där.. mitt ute i skogen 3 mil ligger det några hus... jag är fast besluten om att Tomten bor i tyngsjö! ;)
 
iaf så var det snöoväder och vägen var oplogad.. trodde aldrig jag skulle komma hem... var väldigt övertygad om att jag åkt vilse också men ikke.. tillslut såg jag äppelbo framför mig :) åhh civilitationen tänkte jag.. haha!
 
igår kväll for jag på julbord IGEN fast denna gång med mitt härliga arbetsgäng! klockargården i tällberg... att åka till tällberg är som att vara i ett fantasiland! guuud var fint.. maten var bra och showen var något av det bästa jag någonsin sett!! tivoliBlå spelade och jag har aldrig sett på maken till någon som kan spela fiol som denna karl kunde.. ska juh inte glömma bort att nämna Byns mats också som närvarade på scen mellan låtarna med sina härliga historier och fantastiska visor :) Just JA, lilltösen gjorde sin första dunderspark igår innan maten.. första sparken jag känt.. så himla konstigt men sååå mysigt ändå :)
ja mycket trevlig kväll.. jobbarkompisarna drack starkt och jag körde såklart..väl hemma på byn igen så skulle alla bara in vid fredrik en snabbis... bra sa jag föär jag är kanontrött och vill helst ligga i säng till kl 01!!  jaha 04:30 va kl när jag la ner huvudet på sängen inatt!!! tänk att man aldrig lär sig.. klart alla ville ha skjuts när jag väl hade kommit dit.. snäll som man är så säger man juh inte nej.. sen för den delen är det väl ändå kanske värt det när man blev 300 kr rikare :)
 
förkylning och hosta och ögoninflammation och diverse saker hänger sig kvar som en annan igel! dryygt.. det som kanske kommer pigga upp är att jag ska till frissan i morgon och bli julfin.. har stora planer på att färga håret rött? :P
 
måste tacka också för den posetiva responsen jag fått på mitt förra blogginlägg.. både här, på facebook i verkligheten och sms har jag fått många fina ord sagda till mig.. det värmer..!!
förut kunde jag inte ta till mig "sånt" för jag tyckte inte jag förtjänade det men jag tar verkligen åt mig nu det värmer oerhört! hoppas ni förstår att det var en kort variant av verkligheten men att det skrevs för att samhället kunde få sanningen rakt i handen ist för allt annat skit som sprids! :)
 
 
tack och hej!//  Bokor
 

Kommentera inlägget här :